9 augustus 2008

Penisplant

Vandaag hadden mijn ega en ik het vermetele plan om de penisplant te gaan zien in de hortus van Leiden. Niet gedaan. Ondanks dat we beiden redelijke festival die-hards zijn, waren we vergeten dat vandaag ook Waterpop was. Waterpop is vanouds best een gaaf festival, ik ben er al een keer of 15 geweest. Ach, weet je nog? Raggende Manne? The Darkness? Apocalyptica?. Dapper als we waren, en een beetje schuldbewust, fietsten we naar Wateringen, onwetend wat betreft het programma. Dat was een beetje mwah. Onwetend ook van de weersvoorspelling. Het weer was, of eigenlijk: werd, K. Ronduit K. Met een hele grote k. Nooit een Waterpop onder zulke beroerde omstandigheden meegemaakt. Nooit eerder een 'abort mission' gedaan (je fietst niet voor niets dat hele eind). Dit jaar wel.

Soms maak je foute keuzes. 2 CDs rijker, dus ik hou er iets aan over. En een verkoudheid, vrees ik. De penisplant moet nog even wachten. Wel heerlijk wild geplast.

Geen opmerkingen: