8 december 2009

Snackbar

Sommige vinden ons van de PVV maar barbaren. Laatst waren ons bij de bibiotheek je weet wel bij die snackbar daarnaast. Komt er zo'n links wijf op ons af van een ofte andere omroep.

Of tot ik weleens las. Ja, natuurlijk leest ik wel eens wat. Ik hep zelfs welens een boek geleze was hastikke mooi dat heette Mein kampf. Dat ging over een of ander kamp in Duitsland nou daar was het niet tof hoor allemaal van die joden en andere buitelanders. je zal goddome net je kleine naar zo'n kamp gestuurt hebbe egnie fijn hoor.

Mensen denken ook dat we niet miljeubewust zijn nou dat is ook niet waar. Wij drinken befoorbeeld nooit van die koffie. Je weet wel, van die koffie die door kansloze buitelandsen wordt geplukt, van die schrijver hoe heet die man ook al weer? Die Indische pinda boekhouder, oh ja Multomappi. Enne ziet je nou dat we geen barbaren zijn, want die man dat weet ik toevallig mooi wel die heet dus voor eggie Eduard Douwe Egberts. Vandaar die koffie denkt ik.

Nou goed die linkse kankertrut hebben we gezegd dat ze moest optieften volgens ons was het zo'n moslimitische trouwens ook nog en die moeten allemaal trug naar Marroko zowiso. En toen hebben we thuis lekker een bakkie leut gedronken niet van die buitelandse kofie natuurlijk maar gewoon hollandse want die hoef je alleen maar water bij te doen en te roeren en dat is ook beter voor de opwarming van de aarde ja toch.

Ik wou ook nog ff de groeten doen aan tante Greet want die hepput aan dur rug nou doei!

Geen opmerkingen: