5 juni 2009

Europa

Best belangrijk. Vandaag dus gestemd. Op GroenLinks, voor wie het weten wil. Volgens de stemwijzer komt mijn gedachtegoed het meest overeen met de Newropeans, maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat die voor mij onbekenden zijn. SP is mij te anti-europa, PvdA zal ik nooit stemmen, D66 wordt nooit wat, dus dan maar GroenLinks.

Als verwacht PVV op winst. Treurig hoor, dat we nu in Europa vertegenwoordigd gaan worden door een stel botte fascistische roeptoeters. Alle Turken terug naar Marokko, dan lost de economische crisis vanzelf op, zakt de zeespiegel drie meter, en gaan alle extremisten bloemschikken. Elke flapdrol die voor dat onbeschofte groepje tuig heeft gestemd dient zich heel, heel diep te schamen. Ik doe het in elk geval wel, omdat zij nu de gemeenschap gaan vertegenwoordigen waar ook ik van deel uit maak. Om je kapot te schamen. Bij deze: Sorry, mede-europeanen.

Het allerergste vind ik nog de reactie van die quasi-getapte minkukel van een Mark Rutte van de VVD. Die samen met Adolf Wilders roept dat de nationale regering nu maar moet aftreden. Eh, hallo, stemden we niet voor het EUROPEES parlement? Wat is dat voor idioterie? Hoe opzichtig kun je flirten, hoe doorzichtig kun je naar macht hengelen? Hoeveel minachting kun je aan de dag leggen? De VVD is een partij waarmee ik het qua ideeen wel nooit eens zal worden, maar dat ze zich tot dat niveau zouden verlagen had ik niet verwacht. Als de overige partijleden nog een greintje zelfrespect hebben, een beetje chique zijn, dan royeren ze dat enge dictatoriale corpsballetje per eergisteren. Gadverdamme.

Geen opmerkingen: