10 mei 2008

Zingen

Gisteren was ik bij mijn zusje. Mijn zusje is goed gelukt. Ze heeft een man en diverse kinderen. Van diezelfde man. Ik hou heel veel van mijn zusje. Zij hield ff wat minder van de kinderen. Die hadden vakantie en waren al enige dagen tamelijk levendig. En zo.

We belandden met zijn allen in de auto, een hele ervaring. Vroegah, toen ik nog klein was, kon dat helemaal niet. Als mijn zusje en ik met papa en mama in de auto zaten, dan was de auto vol. Nu pasten we er met 6 man in, en hadden we ruimte over. Zo zie je maar, vroegah was alles weliswaar beter, maar dingen zijn nu niet per se slechter.

Als oom ga je achterin zitten. Bij de kids. Vinden ze leuk. Ze vechten om wie naast je mag zitten. Ik heb ook geen kelder, dus het was veilig. Als moeder ben je blij dat je ff van het geraas af bent. Ik stelde dan ook helemaal niet voor om te gaan zingen dat we er bijna waren. Of potjes met vet te bejubelen. Ja, ik hou heel veel van mijn zusje.

Geen opmerkingen: