4 januari 2009

Ongesteld

Ik ben geen casanova. Ik pretendeer geen vrouwenkenner te zijn. Alles wat ik weet over vrouwen is afkomstig uit een wetenschappelijk niet-significant aantal relaties. Maar ik heb nog nooit een vriendin gehad die danste als ze ongesteld werd. Zelfs niet, als het betekende dat ze veilig was.

Ik ben natuurlijk maar een man, maar ik poneer hier de volgnde stelling:

Vrouwen vinden het niet fijn om ongesteld te zijn.

Aangezien ik dus een man ben, kan ik me bij 'ongesteld zijn' ook niets voorstellen. Ik ben gezegend met een vrouw bij wie ik daar als man niet zoveel van merk. Qua stemming dan. Schrikbeelden van bitse, over-emotionele vrouwen die, als waren het gelovige moslims, meteen met hun schoenen gaan gooien, zijn er in huize Bij Mij gelukkig niet bij. Nooit geweest ook, nu ik erover nadenk.

Niettemin zijn mijn ega en ik het erover eens, dat reclames op TV waarbij 'de periode' wordt voorgesteld als een tijd waarin je 'ondanks je ongemak' met vriendinnen uit gaat dansen, weinig realistisch zijn. Sterker nog, dat ze FOKKING IRRITANT zijn. Met als toppunt wel het 'Have a happy period!' van weet ik welke k#tverbandfabriek. Allejezus, wat is dat een irritante k#treclame!

Ze zeggen weleens dat het niet uit maakt welke publiciteit je krijgt, als je hem maar krijgt, maar zelfs als ik mij zou kunnen herinneren welke randdebiel die reclamecampagne heeft ingekocht, ik zou die fabrikant voor het leven in de ban doen.

Van al het beledigend en geestelijk gehandicapte afval dat je tijdens een reclameblok over je heen gestort krijgt, is de 'Have a happy period!' wel een van de allerergste. G3d^&deg*!verdemme. Flikkerstraal alsjeblieft een k#nkereind op met je k#tproduct.

Sorry hoor, moest er ff uit.

Ik sta open voor ideeen en discussie. Ik heb geen schoenen aan, en als atheist heb ik geen waanbeeld dat je kunt beledigen. Ik roep daarom elke vrouw op om te reageren. Ik zoek vrouwen die:

  1. zich verheugen op ongesteld zijn.
  2. met een stralende lach door het huis dansen als ze ongesteld zijn.
  3. met hun vriendinnen het geluk van het ongesteld zijn delen door te dansen in een nachtclub.

Bij voorbaat dank voor jullie reacties, en ik hoop dat jullie ongesteldheid weer een heerlijke ervaring mag zijn!

Geen opmerkingen: